NAPRAWA KOSIAREK
i sprzętu ogrodniczegoSprawna kosiarka to podstawa.
Zapraszamy do naszego serwisu kosiarek i sprzętu ogrodniczego. Nie tylko wykonamy naprawę kosiarki, ale też naostrzymy noże, wymienimy olej i sprawdzimy ogólny stan maszyny.Od początku naszej działalności pracujemy tak, żeby uszkodzony sprzęt już do nas nie wracał. Naprawiamy go dokładnie i szybko, bo wiemy, że prace w ogrodzie mają swój rytm, a klienci potrzebują swoich narzędzi.- wykonujemy przeglądy gwarancyjne marek : HONDA, AL.-KO, DEDRA
- realizujemy przeglądy przed i posezonowe
- sprzedaż części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
- przeszkolenia w zakresie obsługi i eksploatacji zakupionego sprzętu
- uruchomienie, regulacja sprzętu zakupionego w innych miejscach
- ostrzenie noży do kosiarek
- ostrzenie łańcucha
- kosiarki spalinowe i elektryczne ( serwis gwarancyjny i pogwarancyjny)
- traktorki do koszenia trawy
- piły spalinowe i elektryczne
- kosy spalinowe i elektryczne
- glebogryzarki
- aeratory
- agregaty prądotwórcze
- zagęszczarki, itp
- oczyszczenie maszyny
- oczyszczenie lub wymiana filtra powietrza
- czyszczenie regulacja gaźnika [ przegląd zbiornika paliwa ]
- sprawdzenie świecy zapłonowej [ oczyszczenie ustawienie szczeliny ]
- wymiana oleju
- ostrzenie i wyważenie noża tnącego
Informacje
Regulamin Serwisu
- Klient oddając towar do naprawy do Serwisu akceptuje regulamin Serwisu.
- Serwis zobowiązuje się do naprawy towaru jeżeli jest to możliwe w jak najszybszym czasie.
- Klient podając swoje dane osobowe wyraża zgodę na ich przetwarzanie dla potrzeb naprawy oraz udostępnienie ich podmiotom rozpatrujących reklamacje.
- Towar dostarczony do reklamacji powinien być czysty i kompletny. Serwis może doliczyć dodatkowy koszt mycia towaru według cennika.
- Naprawy Gwarancyjne:
- Zasady rozpatrywania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową reguluje ustawa z dnia 27 VII 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
- Zasady rozpatrywania reklamacji z tytułu gwarancji określa gwarant. W tym przypadku termin realizacji zgłoszenia zostanie wydłużony o czas niezbędny na dostarczenie informacji dotyczącej reklamacji lub sprzętu do gwaranta. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za decyzję i sposób realizacji reklamacji przez gwaranta.
- Zgłaszając towar do naprawy gwarancyjnej Klient musi okazać dowód zakupu i wypełnioną kartę gwarancyjną.
- Serwis zobowiązany jest do poinformowania Klienta o zakończonej naprawie.
- Klient zobowiązany jest do odbioru towaru w terminie 14 dni od momentu poinformowania przez Serwis. Nieodebranie przez Klienta towaru w wyznaczonym terminie odbioru upoważnia do pobrania od Klienta kosztów przechowywania towaru w wysokości 2.00 zł za jeden dzień kalendarzowy.
- W przypadku nieodebrania towaru w przeciągu 30 dni od momentu poinformowania przez Serwis, towar przechodzi na własność serwisu zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C. Serwis potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony.
- Towar wydawany będzie za okazaniem protokołu przyjęcia. Serwis ma prawo odmowy wydania towaru bez pokwitowania. Przy wydaniu maszyny bez pokwitowania Serwis ma prawo spisać użytkownika z dowodu osobistego i żądać czytelnego podpisu na protokole.
- W przypadku braku decyzji lub niemożności naprawy wynikającej z nieopłacalności Serwis pobiera opłatę za ekspertyzę według cennika.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych wymagane jest w celu prawidłowej realizacji naprawy towaru.
- Serwis nie ma obowiązku wręczania regulaminu gdyż jest on w ogólnie dostępnym, widocznym miejscu w serwisie.